Thursday, March 5, 2020

कविता : म खोज्दैछु अर्को अमलेखगन्ज

- मातृका पोखरेल 

फेरि गर्नु छ अमलेख
केही टाउकाहरुलाई
एउटा नयाँ ठाउँ खोज्दैछु,
यो शताब्दीको
अर्को अमलेखगन्ज ।

मेरो बाटोमा काँडेतार तानिरहन्छन् उनीहरु
फगत उनीहरुको काम त्यत्ति हो,
मेरो बाटोमा खाडल खनिरहन्छन् उनीहरु
फगत उनीहरुको इच्छा त्यही हो,
ती टाउकाहरुलाई
नयाँ युगको जुन स्वीकार्य छैन
ती मनहरुलाई
समानताको आकाशमा विश्वास छैन,
मलाई फोहोर आहालतिर दिशानिर्देश गर्नु
उनीहरुको कर्तव्य हो,
मेरा अघिल्तिर उनीहरु
कहिले कालो पर्दामा देखापर्छन्,
कहिले रातो पर्दामा,
कहिले पहेँलो पर्दामा,
कहिले आफ्नो अनुहार लुकाएर देखापर्छन्,
मसँग अब एउटा विकल्प छ
म एउटा नयाँ ठाउँ खोज्दैछु
यो शताब्दीको अर्को अमलेखगन्ज ।

हिजो खोजिएको अमलेखगन्ज
स्वतन्त्रताका लागि
आशक्त मनहरुको थियो,
अहिले मैले खोज्दै गरेको अमलेखगन्ज
दास बन्न आशक्त मनहरुका लागि हो
हामीले नजिकैबाट हेर्न नसकेको
क्रमशः भत्किरहेको
सहरको माझमा
उहिल्यैदेखि उभिएको
पुरानो एउटा भूतघरलाई
आफ्नो आस्था ठानेर
केही टाउकाहरु
प्रदूषण बाँडिरहेका छन्
र, अघि बढिरहेको घडीको सुईलाई
सिक्रीले बाँधेर
पछिल्तिर तानिरहेका छन्
म यतिबेला खोज्दैछु
तिनै टाउकाहरुका लागि
एउटा नयाँ अमलेखगन्ज ।


जनादेश साप्ताहिक वर्ष –१६, अङ्क–४, २०६३ मङ्सीर


----------------------------------------------------------

No comments: